BCS Trim Tabs

1956 - Ιδρύεται η BCS s.r.l.

2006 - Η Twin Disc Inc. εξαγοράζει την BCS s.r.l.

2007 - Ενσωμάτωση της BCS s.r.l. στην Twin Disc S.r.l.

Με περισσότερα από πενήντα χρόνια εμπειρίας, η BCS είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες στην παραγωγή και διανομή υψηλής ποιότητας ναυτιλιακού εξοπλισμού παγκοσμίως. Η εξαγορά της από την Twin Disc Inc. - ηγέτιδα εταιρεία σε διάφορους τομείς, όπως η ναυτιλία και η βιομηχανία, τα βαρέα κιβώτια ταχυτήτων και η βιομηχανία εξόρυξης πετρελαίου - εδραίωσε τη θέση της στην αγορά ως μέρος ενός πολυεθνικού ομίλου. Με τη συγχώνευση των BCS, BCS Service, Twin Disc Technodrive, Twin Disc Propulsion ξεκίνησε, στην Ιταλία, η νέα Twin Disc S.r.l., μια εταιρεία που υποστηρίζεται επίσης, από την πρόσθετη αξία της αδελφής εταιρείας Rolla SP Propellers.

Πλήρες “πακέτο”

Η Twin Disc S.r.l. προσφέρει στους κατασκευαστές σκαφών και στους μηχανικούς σχεδιασμού ένα πλήρες "πακέτο" προϊόντων, από συστήματα πρόωσης και κιβώτια ταχυτήτων μέχρι συστήματα ελέγχου και διεύθυνσης, μαζί με εξατομικευμένες λύσεις και αποτελεσματική τεχνική υποστήριξη. Μια δυναμική ομάδα μηχανικών, τεχνικών και επαγγελματιών είναι αφοσιωμένη στην υποστήριξη του πελάτη σε κάθε βήμα: από τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη πρωτοτύπων, μέχρι τις δοκιμές στον πάγκο και στο πεδίο, την παραγωγή, τη συναρμολόγηση, την εγκατάσταση και την εξυπηρέτηση επίσης επί του σκάφους. Κάθε μέρα, η Twin Disc S.r.l. βρίσκεται δίπλα στον πελάτη.

Τα συστήματα trim tab της BCS, είναι αποτέλεσμα πάνω από 40 ετών εμπειρίας και τεχνολογικής εξέλιξης: μια συνεχής δέσμευση για την επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων, τον απόλυτο έλεγχο της σταθερότητας σε κάθε κατάσταση, την καλύτερη ευελιξία του σκάφους. Τα συστήματα trim tab της BCS, διατίθενται σε διάφορα μοντέλα, που καλύπτουν ένα μεγάλο πεδίο εφαρμογών, από 8 έως 25m (37'-110'), τόσο για σκάφη με μεγάλο εκτόπισμα όσο και για σκάφη υψηλών επιδόσεων.

Twin Disc - BCS line trim tabs: dynamic balance, moving stability.

Global package



 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

The trim tab systems

Τα συστήματα πτερυγίων trim tab είναι πλέον "στάνταρ" σύστημα σε κάθε σκάφος. Έχουν καθοριστική σημασία για τις επιδόσεις του, κάνοντας τον έλεγχο ευκολότερο και προσφέροντας ένα ασφαλέστερο, πιο άνετο και πιο απολαυστικό ταξίδι.

Το trim tab είναι στην πραγματικότητα μια κινητή προέκταση του κύτους, που συνδέεται με το κάτω άκρο του καθρέφτη και στις δύο πλευρές. Αυτό επιτρέπει τη βελτίωση της ισορροπίας του σκάφους σε πολλές διαφορετικές καταστάσεις, χάρη σε αυτή την αυξημένη επιφάνεια. Ως εκ τούτου, τα trim tabs πρέπει να θεωρηθούν ως μέσο διόρθωσης της ισορροπίας του σκάφους όταν αυτό δεν είναι ισορροπημένο.

Η λειτουργία τους βασίζεται στην αρχή ότι το νερό που ρέει στην επιφάνεια τους προκαλεί την "ανύψωση" της πρύμνης του σκάφους όσο αυτά χαμηλώνουν. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτή την αρχή σε πολλές περιπτώσεις:

  • Πλανάρισμα από στάση: όταν το σκάφος είναι ακίνητο στο νερό, η πρύμνη τείνει να σέρνεται προς τα κάτω και μέσα στο νερό, δυσκολεύοντας το πλανάρισμα του σκάφους (Σχ. 1). Όταν τα πτερύγια "εκτρέπονται" προς τα κάτω, η δύναμη του νερού που ασκείται σε αυτά δημιουργεί μια ανοδική πίεση και βοηθά την πρύμνη να ανυψωθεί, μειώνοντας την αντίσταση του κύτους (Σχ. 2). Επομένως, όσο μεγαλύτερη είναι η επιφάνεια των πτερυγίων, η γωνία εκτροπής και η ταχύτητα του σκάφους, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ανύψωση και τόσο ταχύτερα θα πλανάρει το σκάφος.
Getting on plane from a stand still

Το σύστημα trim tab βελτιώνει την απόδοση του συστήματος πρόωσης: όταν η πρύμνη σύρεται υπερβολικά προς τα κάτω στο νερό, η προπέλα είναι στην πραγματικότητα πολύ χαμηλά (αναποτελεσματική γωνία Σχ. 3). Για την καλύτερη απόδοση, η προπέλα πρέπει να είναι πάντα όσο το δυνατόν πιο παράλληλη με τη ροή του νερού (Σχ. 4).

  • Ασφάλεια: η καλύτερη ισορροπία του σκάφους βελτιώνει την ορατότητα του οδηγού, διευρύνοντας το οπτικό του πεδίο.
  • Πλευρικός έλεγχος: επειδή τα trim tabs είναι τοποθετημένα και στις δύο πλευρές της πρύμνης του σκάφους και μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα, είναι δυνατός ο έλεγχος οποιασδήποτε μετατόπισης βάρους που μπορεί να οδηγήσει σε κλίση του σκάφους. Με την εκτροπή του ενός περισσότερο από την άλλο, είναι πράγματι δυνατό να ελεγχθεί αυτή η μετακίνηση από πλευρά σε πλευρά (Εικ. 5) και να οδηγηθεί η κάτω πλευρά στο σωστό επίπεδο (Εικ. 6). Μια τέτοια λειτουργία είναι ζωτικής σημασίας, ιδίως δεδομένου ότι τα μικρότερα σκάφη επηρεάζονται περισσότερο από μια μετατόπιση βάρους (ή όταν τα μέλη του πληρώματος ή οι επισκέπτες δεν είναι καλά κατανεμημένοι στο σκάφος).
  • Έλεγχος πλανάρισματος: μικρές ρυθμίσεις στα trim tabs κατά την πλεύση, βοηθούν το σκάφος να παραμείνει ίσιο, ενώ κινείται με τη βέλτιστη ταχύτητα, αλλά και με χαμηλότερη ταχύτητα ενώ η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται αισθητά.
  • Ομαλότερη οδήγηση: χάρη στη δράση των trim tabs, το σκάφος μπορεί να πάρει και να διατηρήσει καλύτερη θέση, πιο παράλληλη με την επιφάνεια του νερού, επιτρέποντας στην πλώρη να κόβει τα κύματα και μειώνοντας τις αναταράξεις.

ΟΦΕΛΗ:

1) Βελτίωση των επιδόσεων

  • Ανύψωση πρύμνης και καλύτερη ισορροπία
  • Ταχύτερο πλανάρισμα
  • Βελτίωση απόδοσης της προπέλας
  • Διόρθωση Listing
  • Μείωση της κούραης και των αναταράξεων

2) Βελτίωση ασφάλειας

  • Καλύτερη και μεγαλύτερη ορατότητα
  • περισσότερη ευελιξία σε χαμηλή ταχύτητα πλεύσης

3) Βελτίωση απόδοσης

  • Καλύτερη απόδοση του κινητήρα
  • Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου
  • Παραμονή στο πλανάρισμα ακόμη και σε χαμηλότερη ταχύτητα πλεύσης



ΚΎΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ TRIM TAB ΑΠΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΧΑΛΥΒΑ

Τα ανοξείδωτα συστήματα trim tab της BCS διατίθενται σε μεγάλη ποικιλία διαστάσεων και μπορούν να συνδυαστούν με τέσσερα υδραυλικά κιτ, ικανοποιώντας πολλές απαιτήσεις και καλύπτοντας ένα ευρύ πεδίο εφαρμογών. Μια μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ ολοκληρώνει το σύστημα και συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη χρήση του.

MAIN FEATURES OF STAINLESS STEEL TRIM TAB SYSTEMS

ΜΕΝΤΕΣΕΣ

Είναι το σταθερό μέρος του trim tab, το οποίο το συνδέει με τον καθρέφτη. Σε όλα τα μοντέλα ο μεντεσές διαθέτει ήδη οπές για τη σύνδεση με το κύτος.

TAB

Όλα τα πτερύγια είναι από ανοξείδωτο χάλυβα για μέγιστη αντοχή στη διάβρωση. Όλες οι σειρές MY3000, MY4000 και MY5000 διατίθενται σε δύο τύπους πτερυγίων: τα απλά πτερύγια αποτελούνται από μία μόνο πλάκα και είναι κατάλληλα για εφαρμογή σε μικρά σκάφη ή σε σκάφη με μικρά φορτία. Αυτή η ενίσχυση του πτερυγίου είναι που το καθιστά ανθεκτικό, για να αντέχει καλύτερα τις μεγαλύτερες δυνάμεις στις μεγαλύτερες εφαρμογές. Τα πτερύγια της σειράς MY3000 είναι εφοδιασμένα με συγκολλημένο κύλινδρο σύνδεσης.

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

Ο υδραυλικός κύλινδρος είναι η πραγματική "πηγή ενέργειας" του συστήματος trim tabs. Συνδέεται με το πτερύγιο και επιτρέπει την εκτόνωσή του. Ο ίδιος ο κύλινδρος είναι αυτός που καθορίζει τα διάφορα μοντέλα και τις διαμορφώσεις του συστήματος. Διατίθενται δύο διαφορετικοί τύποι κυλίνδρων:

  • Σειρά MY3000, μονής ενέργειας, δηλαδή πιέζει μόνο, και η επιστροφή του εμβόλου επιτυγχάνεται από ένα εσωτερικό ελατήριο, με τη βοήθεια της πίεσης του νερού
  • MY4000 και MY5000, που είναι διπλής ενέργειας, δηλαδή το έμβολο ωθείται υδραυλικά προς τα έξω και τραβιέται ξανά πίσω για πιο ισχυρή δράση.

Κανένας από τους δύο τύπους κυλίνδρων δεν διαθέτει εξωτερικούς σωλήνες, καθώς το λάδι ρέει εσωτερικά μέσω της βάσης του κυλίνδρου, η οποία συνδέεται απευθείας με το πρυμναίο μέρος. Αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί εγγύηση μεγαλύτερης διάρκειας ζωής και καλύτερης απόδοσης, καθώς οι εξωτερικοί εύκαμπτοι σωλήνες είναι περισσότερο εκτεθειμένοι στον ήλιο και το νερό. Η ράβδος του εμβόλου είναι από ανοξείδωτο χάλυβα.

ΑΝΟΔΙΟ

Είναι κατασκευασμένο από ψευδάργυρο και προστατεύει τα πτερύγια από τα γαλβανικά ρεύματα που αναπτύσσονται κανονικά μεταξύ μετάλλων διαφορετικής φύσης. Το ανόδιο είναι κατασκευασμένο από ένα λιγότερο ευγενές μέταλλο από το πτερύγιο, έτσι ώστε η διαβρωτική δράση να εφαρμόζεται μόνο στο ανόδιο. Τοποθετείται συνήθως στο κεντρικό τμήμα για τα μικρότερα πτερύγια ή σε διπλάσια ποσότητα και στις δύο πλευρές τους για τα μεγαλύτερα.




ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Με το πάτημα ενός από τα κουμπιά στον πίνακα ελέγχου, η ηλεκτροϋδραυλική μονάδα ισχύος, εκκινεί τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του προκαλεί την εκκίνηση της υδραυλικής αντλίας. Αυτή στέλνει μια ροή λαδιού προς την πλευρά του υδραυλικού κυλίνδρου που αντιστοιχεί στην επιθυμητή κίνηση (προς τα πάνω ή προς τα κάτω).

Κάθε κουμπί ελέγχει την κίνηση ενός trim tab. Το σύστημα ολοκληρώνεται με την εγκατάσταση ενός σετ ενδείξεων thw γωνίας τριμαρίσματος, το οποίο βοηθά να διατηρείται πάντα υπό έλεγχο η θέση των πτερυγίων και οι ρυθμίσεις τους.

Το σύστημα

Ένα καλώδιο από ανοξείδωτο χάλυβα με σωλήνα προστασίας είναι στερεωμένο στο κάτω άκρο του κυλίνδρου σε κάθε tab και, περνώντας μέσα από το κύτος, συνδέεται με ένα κουτί που περιέχει τον πομπό. Σε κάθε κίνηση του κυλίνδρου, ο πομπός καταγράφει την κίνησή του και τη στέλνει στον δείκτη γωνίας που είναι τοποθετημένος στο ταμπλό της γέφυρας, ο οποίος δείχνει τη γωνία κλίσης του κυλίνδρου σε μια κλίμακα από -2° έως +12°.

WORKING PRINCIPLE



ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ

Συμπαγής σχεδιασμός, τεχνολογία led, με ρυθμιζόμενη ένταση.

Ένας εύχρηστος και λειτουργικός διακόπτης που χρησιμοποιεί τους ενσωματωμένους αισθητήρες θέσης που βρίσκονται στο εσωτερικό των κυλίνδρων για τον έλεγχο και την ανίχνευση της θέσης του trim tab.

Διαθέτει σύστημα "auto-retract" που εγγυάται την αυτόματη ανάσυρση των πτερυγίων κατά το σβήσιμο του κινητήρα: έτσι προστατεύεται η ράβδος του εμβόλου τόσο από τη διάβρωση όσο και από τις επικαθίσεις που θα μπορούσαν να βλάψουν τις τσιμούχες.

Οι μικρές διαστάσεις του, του επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση του χώρου στο ταμπλό και διευκολύνουν μια πιθανή τοποθέτηση σε πολλούς σταθμούς. Αδιάβροχο, IP65.

Παρέχεται με καλωδίωση σε διάφορα μήκη, συνδέσμους γρήγορης ασφάλισης, χωρίς βίδες, για τη γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση σε σύστημα 24 Vdc.

working principle scheme